דיקור סיני – פוריות

בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים מוכיחים את יעילותה של הרפואה הסינית בטיפול בבעיות גניקולוגיות שונות.

מחקרים רבים פורסמו לאחרונה לגבי השילוב בין הרפואה הסינית לרפואה המערבית במהלך טיפולי פריון, ונמצא כי שילוב זה מגדיל את הסיכוי לטיפול מוצלח והגשמת חלום ההורות.

לרפואה הסינית ניסיון קליני מצטבר ונבחן לאורך השנים, במהלכו התפתחה הבנה עמוקה של התהליכים השונים המתרחשים בגופה של האישה. הבנה זו והתוצאות הקליניות הטובות אליהן היא מביאה הפכו אותה לאחת משיטות הטיפול המשלימות, הפופולריות ביותר בין הסובלים מאי פריון (זו הסיבה למחקרים הרבים שנעשים בתחום).

פוריות
כיצד משלבים את הטיפול ברפואה סינית במהלך טיפולי הפריון לחץ/י כאן

שילוב בין הטיפול המערבי והרפואה הסינית

הרפואה הסינית, להבדיל מהרפואה המערבית, מטפלת בחולה ובמחלה כאחד ואינה מפרידה בין השניים. יצירת הרמוניה בגוף ובנפש הינה מאבני היסוד שלה. הבנת מצבה הייחודי של כל מטופלת, התבוננות בבעיה אותה היא מציגה ויצירת הקשר בין השניים הינה המפתח לטיפול המדויק והמוצלח.

השילוב בין הטיפול המערבי והרפואה הסינית הינו הגשר המאפשר לך המטופלת, להנות מיתרונות שתי שיטות שונות אלו, הנפגשות בגוף האדם.

למאמר בנושא השפעת הדיקור על הפריון לחץ/י כאן

מתוך ערוץ היוטיוב שלנו
דיקור סיני – פוריות
לשיחת ייעוץ השאירי פרטים:
אודי לוריא, Lic.Ac
אודות כותב המאמר
אודי לוריא

אודי לוריא

מטפל ברפואה סינית משנת 2001 בתחום הגינקולוגיה והפריון. בנוסף למסלול הלימודים המלא, של 4 שנות לימוד, השתלמתי בסין ב-Zhe Jiang University of traditional Chinese medicine. הקליניקה מתמקדת בטיפול בבעיות הגינקולוגיות השונות (אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות, תסמונות גיל המעבר ועוד..) ובליווי נשים שמנסות להרות (בצורה טבעית) ובמהלך טיפולי הפריון. פרסמתי מאמרים בעיתונות הבין לאומית והארצית ואני מרצה בכנסים וסדנאות. כיום, מלבד העבודה בקליניקה אני עוסק במחקר בשיתוף עם גינקולוגים בכירים.
תעודות והסמכות של אודי לוריא
4 תגובות
  • הילה
    הגב

    האם למטפלים בדיקור סיני יש התמחויות שונות? כלומר האם מטפל שמומחה לבעיות עיכול לא יוכל לטפל בדיקור במטופל עם שחלות פוליציסטיות?

    • הגב

      התשובה הפשוטה היא שלא.
      למעשה בארץ אין באמת התמחויות, אבל יש מטפלים כמוני שמטפלים בעיקר בתחום אחד.
      ההכשרה שהמטפלים מקבלים בארץ במכללות הגדולות היא לכלל התחומים.

  • שירה
    הגב

    האם הרפואה הסינית יכולה להועיל גם במצב בו בעיית הפיריון תלויה בגבר? והרופאים טענו שאין סיכוי?

    • הגב

      יש גם טיפולים לבעיות פוריות של הגבר.
      יעילות הטיפול והסיכוי להצלחה תלוי בסוג הבעיה כמובן.

השאירו תגובה

Call Now Button