הטיפול ברירית רחם דקה וסלק

הפוסט הזה, בגירסה קצת פחות אישית שלו יופיע יום אחד בחלק שמוקדש למחקרים באתר, אבל כרגע מעדיף לכתוב עליו בצורה קצת יותר חופשית ופחות מחקרית/ מדעית.

נתחיל עם העובדות:

סובלת מבעיית פריון – השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם
  • החשובה ביותר היא שאני מאוד אוהב אותו, בעיקר כשהוא מגיע בגרסת הקובה סלק
  • מכיל מגוון רב של ויטמין: A, B(1,2,3,5,6,12),C, D, E, K
  • לא מעט מינראליים: נתרן, מגנזיום, ברזל, סידן, אשלגן, זרחן ואבץ
  • יש בו גם סיבים תזונתיים
  • מי שיחפש מחקרים על סלק ימצא שהוא מזון עם השפעה מיטיבה על סיבולת לב ריאה, שהוא מפחית לחץ דם ויש גם מחקרים קטנים שמראים שהוא אפילו יכול למנוע דמנציה

אז מה הבעיה איתו?

פשוט שאין שום מחקר שמראה שהוא עוזר לרירית הרחם לגדול.

אני יודע, שברגע זה ממש יש לא מעט מטופלות פריון שמוכנות להישבע שלאחר ששתו מיץ סלק רירית הרחם שלהן גדלה בין לילה בעוד 2-3 מ”מ. לרגע אין לי כוונה להתווכח איתן על כך, למרות שאני די בטוח שאצל חלקן היה מדובר בטעויות מדידה (דבר די שכיח בבדיקות אולטרה סאונד). אני גם יודע שהעובדה שהדבר לא נחקר, לא אומר שהוא לא נכון. אני פשוט מנסה להילחם בתופעה של מטופלות ששותות ואוכלות סלק למרות שהן פשוט לא סובלות אותו. חלק מהמטופלות שלי אכלו אותו בצורה כזו, שהיו קרובות להקאה מעצם המחשבה והמראה שלו.
הטיפול ברירית רחם דקה וסלק

לסיכום - להקשיב לגוף

אחד הדברים שאני חוזר עליהם שוב ושוב במהלך הטיפולים הוא שחייבים להקשיב לגוף. הוא מדבר כל הזמן, זה אנחנו שעסוקים בדברים אחרים. אם את אוהבת סלק – תאכלי אותו. אם עדיין לא גיבשת דעה לגביו, זה זמן טוב לנסות אותו בצורותיו השונות: סלט, שתייה, מרק וכו’. אבל אם את לא מסוגלת לאכול אותו, פשוט תבחרי בדרכים אחרות לתמוך ברירית הרחם שלך ולא חסרות כאלו (מזונות כתומים/אדומים אחרים, צמחי מרפא, שיטת אביבה, תרגילי יוגה ועוד’)

כותרת כותרת

למידע על תפקידי ההורמונים השונים לחץ/י כאן

על הטיפול ברפואה סינית בבעיות פריון ניתן לקרוא כאן

ולסיום הנה מתכון נחמד לסלט סלק טעים:
המרכיבים:
3 סלקים מבושלים חתוכים לקוביות
7-8 גבעולי סלרי קצוצים
¼ רימון
תפוח ירוק חתוך לקוביות
חותכים ומערבבים את המרכיבים
מטבלים בלימון מלח ושמן זית.

הטיפול ברירית רחם דקה וסלק
לשיחת ייעוץ השאירי פרטים:
אודי לוריא, Lic.Ac
אודות כותב המאמר
אודי לוריא

אודי לוריא

מטפל ברפואה סינית משנת 2001 בתחום הגינקולוגיה והפריון. בנוסף למסלול הלימודים המלא, של 4 שנות לימוד, השתלמתי בסין ב-Zhe Jiang University of traditional Chinese medicine. הקליניקה מתמקדת בטיפול בבעיות הגינקולוגיות השונות (אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות, תסמונות גיל המעבר ועוד..) ובליווי נשים שמנסות להרות (בצורה טבעית) ובמהלך טיפולי הפריון. פרסמתי מאמרים בעיתונות הבין לאומית והארצית ואני מרצה בכנסים וסדנאות. כיום, מלבד העבודה בקליניקה אני עוסק במחקר בשיתוף עם גינקולוגים בכירים.
תעודות והסמכות של אודי לוריא
Call Now Button