מיהו מטפל טוב?

השאלה מה הופך מטפל למטפל טוב העסיקה ומעסיקה אותי לא מעט כאדם וכמטפל.

כל אחד ואחת, שיוצאים למסע כזה, של טיפול רוצים לוודא שלא טעו בבחירה שלהם. לא פעם אני אף נשאל לגבי רופא פריון כזה או אחר – האם אני מכיר אותו? האם שמעתי שהוא רופא טוב?

בעיני, אחד התנאים החשובים שהופכים מטפל למטפל טוב הוא ההתאמה בינו לבין המטופל!

מפגש בין שני אנשים

טיפול, בבסיסו, הוא מפגש בין שני אנשים. הקשר הטיפולי, הוא התנאי הבסיסי לטיפול הטוב, עוד לפני הידע והניסיון. ידע וניסיון, יכולים לבוא לידי ביטוי מקסימאלי רק כשהם עומדים על בסיס איתן של קשר מטפל מטופל טובים.

טיפול שחלות פוליציסטיות
מיהו מטפל טוב?

סיכומו של עניין

אני לא מאמין שיש מטפל או רופא אחד שהוא טוב מהאחרים. מטפל טוב הוא אולי זה שמצליח ליצור קשר טיפולי טוב עם מגוון רחב של מטופלים. כמובן שהקשר הטיפולי לא יכול לבוא במקום הידע והניסיון. גם לשני אלו אין תחליף אבל מה שהופך את המטפל והרופא לטובים עבורך הוא ההתאמה שלכם אחד לשני.

אם טופלת אצל רופא או מטפל שנחשב מצוין ויצאת ממנו בתחושה רעה (למרות שחברה סיפרה לך עליו גדולות ונצורות), הוא לא טוב עבורך. תחליפי אותו. אם את מטופלת על ידי רופא או מטפל שקשוב לך ומשרה עליך תחושה של ביטחון את כנראה במקום הנכון.

מתוך ערוץ היוטיוב שלנו
מיהו מטפל טוב?
לשיחת ייעוץ השאירי פרטים:
אודי לוריא, Lic.Ac
אודות כותב המאמר
אודי לוריא

אודי לוריא

מטפל ברפואה סינית משנת 2001 בתחום הגינקולוגיה והפריון. בנוסף למסלול הלימודים המלא, של 4 שנות לימוד, השתלמתי בסין ב-Zhe Jiang University of traditional Chinese medicine. הקליניקה מתמקדת בטיפול בבעיות הגינקולוגיות השונות (אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות, תסמונות גיל המעבר ועוד..) ובליווי נשים שמנסות להרות (בצורה טבעית) ובמהלך טיפולי הפריון. פרסמתי מאמרים בעיתונות הבין לאומית והארצית ואני מרצה בכנסים וסדנאות. כיום, מלבד העבודה בקליניקה אני עוסק במחקר בשיתוף עם גינקולוגים בכירים.
תעודות והסמכות של אודי לוריא
Call Now Button